Symbolika zvířat v pohádkách a jejich percepce mezi žáky ZŠ – Kateřina KESSLEROVÁ
Kateřina KESSLEROVÁ
Diplomová práce
Symbolika zvířat v pohádkách a jejich percepce mezi žáky ZŠ
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na symboliku zvířat v pohádkách a jejich percepci mezi žá-ky základní školy. První část je věnována teorii pohádky a bajky, popisuje symboliku zví-řat a je zde nastíněn vliv pohádek na dětské myšlení a prožívání. Druhá část obsahuje průzkum ke zvolenému tématu mezi žáky 1. 9. třídy na vybrané základní školeAbstract:
The dissertation is focused on symbolism of animal and their preception among pupils of elementary school. The first part is dedicated to theory of fairytale and fable, it describe symbolism of animal and there is delineated influence of fairytales on children thinking and preception. The second part contain exploration of the chosen topic among pupils of 1. 9. class in chosen elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Drtinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KESSLEROVÁ, Kateřina. \textit{Symbolika zvířat v pohádkách a jejich percepce mezi žáky ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/di5xx0/.
Jak správně citovat práci
KESSLEROVÁ, Kateřina. Symbolika zvířat v pohádkách a jejich percepce mezi žáky ZŠ. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. ČJ a lit. pro 2. st. ZŠ a SŠ navazující
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.