Bc. Adéla Petránková

Bakalářská práce

Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky

Content analysis of the topic of tourism in Czech media - television, radio, daily and weekly newspaper
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem medií na spotřebitele v oblasti cestovního ruch a obecně reklamou v tomto odvětví. Autorka zkoumá vliv reklamy v mediích na spotřebitele, dopad reklamního tlaku při výběru cesty nebo dovolené, ovlivnitelnost klientů akčními a slevovými nabídkami jak z pohledu respondentů, tak z pohledu zaměstnanců cestovní kanceláře. Teoretická část bakalářské práce mapuje základní …více
Abstract:
This bachelor thesis is focusing on the influence media have over a consumer in the field of tourism and advertising in this field in general. The author is researching the influence of advertising on consumers, the actual impact of advertising pressures while choosing a trip or vacation, impressibility of clients through various discount offers not only in terms of respondents but also in terms of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze