Elektronické obchodování B2C v České republice – Nela BAMBOUSKOVÁ
Nela BAMBOUSKOVÁ
Bachelor's thesis
Elektronické obchodování B2C v České republice
B2C e-commerce in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na zjištění chování spotřebitelů při nakupování přes internet. Primárním cílem práce je charakterizovat elektronické obchodování na trhu B2C v České republice a zhodnotit, k jakým změnám v online nakupování došlo v průběhu let 2010-2021 a jak elektronické obchodování ovlivnila pandemie nemoci COVID-19. Dílčím cílem práce je provést výzkum chování spotřebitelů nakupujících …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on finding consumer behavior while shopping online. The aim of this thesis is to characterize e-commerce in the B2C market in the Czech Republic and to evaluate what changes have occurred in online shopping during the years 2010-2021 and how e-commerce was affected by the COVID-19 pandemic. Another aim of the thesis is to conduct research on the behavior of consumers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAMBOUSKOVÁ, Nela. Elektronické obchodování B2C v České republice. Cheb, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Elektronické obchodování v ČR
Aneta Putnová -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Lucie RENDLOVÁ -
Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice
René BÍLEK -
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Elektronické obchodování podniků
Nikola Friedrischková -
Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice
René BÍLEK -
Trendy v elektronickém obchodování B2C
Adéla RALIŠOVÁ -
Analýza softwarů pro elektronické obchodování v českém prostředí
Erik Lýsek