Ing. Zuzana Rabčanová
Master's thesis
Spokojenost a loajalita zákazníků
Customer satisfaction and loyalty
Abstract:
The aim of the Master‘s thesis “Customer satisfaction and loyalty“ is to identify factors that affect customer satisfaction and loyalty and to propound measures that would improve satisfaction and loyalty. Satisfaction is defined in the theoretical part followed by satisfaction models. They demonstrate possible effects in the formation of satisfaction and how to measure it. Doing nothing, exit, voice …moreAbstract:
Cílem práce "Spokojenost a loajalita zákazníků" je identifikovat faktory ovlivňující spokojenost a loajalitu zákazníků a navrhnout opatření, která by zvýšila spokojenost a loajalitu. Teoretická část definuje obsah pojmu spokojenost. Modely spokojenosti poskytly různé pohledy na měření spokojenosti a ukázaly vlivy při jejím vytváření. Nečinnost, odchod, vyslovení se, opakované nákupy a loajalita jsou …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gzuzg/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Jiří Richter
- Reader: doc. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Mediation Concepts to Foster Collaboration and Satisfaction within different Office Environments
Tina Koestler -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Adéla Prášilová -
Psychologické faktory ovlivňující loajalitu zákazníků
Michal Filek