Ing. Zuzana Rabčanová

Master's thesis

Spokojenost a loajalita zákazníků

Customer satisfaction and loyalty
Abstract:
The aim of the Master‘s thesis “Customer satisfaction and loyalty“ is to identify factors that affect customer satisfaction and loyalty and to propound measures that would improve satisfaction and loyalty. Satisfaction is defined in the theoretical part followed by satisfaction models. They demonstrate possible effects in the formation of satisfaction and how to measure it. Doing nothing, exit, voice …more
Abstract:
Cílem práce "Spokojenost a loajalita zákazníků" je identifikovat faktory ovlivňující spokojenost a loajalitu zákazníků a navrhnout opatření, která by zvýšila spokojenost a loajalitu. Teoretická část definuje obsah pojmu spokojenost. Modely spokojenosti poskytly různé pohledy na měření spokojenosti a ukázaly vlivy při jejím vytváření. Nečinnost, odchod, vyslovení se, opakované nákupy a loajalita jsou …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Jiří Richter
  • Reader: doc. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta