Spokojenost a loajalita zákazníků – Ing. Zuzana Rabčanová
Ing. Zuzana Rabčanová
Master's thesis
Spokojenost a loajalita zákazníků
Customer satisfaction and loyalty
Abstract:
The aim of the Master‘s thesis “Customer satisfaction and loyalty“ is to identify factors that affect customer satisfaction and loyalty and to propound measures that would improve satisfaction and loyalty. Satisfaction is defined in the theoretical part followed by satisfaction models. They demonstrate possible effects in the formation of satisfaction and how to measure it. Doing nothing, exit, voice …viacAbstract:
Cílem práce "Spokojenost a loajalita zákazníků" je identifikovat faktory ovlivňující spokojenost a loajalitu zákazníků a navrhnout opatření, která by zvýšila spokojenost a loajalitu. Teoretická část definuje obsah pojmu spokojenost. Modely spokojenosti poskytly různé pohledy na měření spokojenosti a ukázaly vlivy při jejím vytváření. Nečinnost, odchod, vyslovení se, opakované nákupy a loajalita jsou …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gzuzg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Jiří Richter
- Oponent: doc. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Mediation Concepts to Foster Collaboration and Satisfaction within different Office Environments
Tina Koestler -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Adéla Prášilová -
Psychologické faktory ovlivňující loajalitu zákazníků
Michal Filek