Mgr. Iveta Hrnčářová

Bachelor's thesis

Koučink z pohledu operátorů call centra

Coaching from the perspective of call center operators
Abstract:
Bakalářská diplomová práce je zaměřena na metodu koučinku především z pohledu koučovaných operátorů call centra. Práce je koncipovaná do dvou částí: teoretické a empirické. Teoretická část je věnována vymezení pojmu koučinku, průběhu procesu koučování, osobnosti a vlastnosti kouče a charakteru koučovaného. V závěru teoretické části se věnuji koučinku jako součásti firemního vzdělávání v kontextu call …more
Abstract:
This Bachelor's degree thesis deals with coaching methods, primarily as they are perceived by call centre operators who are being coached. The document is conceived in two sections: theoretical and empirical. The theoretical section is dedicated to defining coaching terms, the course of the coaching process, the personality and characteristics of the coaches, and the personality of the individual being …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2014
  • Supervisor: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta