Mgr. Iveta Hrnčářová
Bachelor's thesis
Koučink z pohledu operátorů call centra
Coaching from the perspective of call center operators
Abstract:
Bakalářská diplomová práce je zaměřena na metodu koučinku především z pohledu koučovaných operátorů call centra. Práce je koncipovaná do dvou částí: teoretické a empirické. Teoretická část je věnována vymezení pojmu koučinku, průběhu procesu koučování, osobnosti a vlastnosti kouče a charakteru koučovaného. V závěru teoretické části se věnuji koučinku jako součásti firemního vzdělávání v kontextu call …moreAbstract:
This Bachelor's degree thesis deals with coaching methods, primarily as they are perceived by call centre operators who are being coached. The document is conceived in two sections: theoretical and empirical. The theoretical section is dedicated to defining coaching terms, the course of the coaching process, the personality and characteristics of the coaches, and the personality of the individual being …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/scb58/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2014
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková -
An integration of automated call center into a SAP system
Michaela Horváthová -
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
Grocholová Grocholová -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy
Alena Ledvinová