Mgr. Iveta Hrnčářová

Bakalářská práce

Koučink z pohledu operátorů call centra

Coaching from the perspective of call center operators
Anotace:
Bakalářská diplomová práce je zaměřena na metodu koučinku především z pohledu koučovaných operátorů call centra. Práce je koncipovaná do dvou částí: teoretické a empirické. Teoretická část je věnována vymezení pojmu koučinku, průběhu procesu koučování, osobnosti a vlastnosti kouče a charakteru koučovaného. V závěru teoretické části se věnuji koučinku jako součásti firemního vzdělávání v kontextu call …více
Abstract:
This Bachelor's degree thesis deals with coaching methods, primarily as they are perceived by call centre operators who are being coached. The document is conceived in two sections: theoretical and empirical. The theoretical section is dedicated to defining coaching terms, the course of the coaching process, the personality and characteristics of the coaches, and the personality of the individual being …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství