Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení – Mgr. Markéta Lenzová
Mgr. Markéta Lenzová
Master's thesis
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Coping with School Stress by Children with and without Learning Disabilities
Abstract:
Cílem diplomové práce byl shrnout a ověřit některé poznatky z oblasti stresu a jeho zvládání v období pubescence, zaměřili jsme se zvlášť na děti, které jsou školsky znevýhodněny. Snažili jsme se podat komplexnější pohled na problematiku zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a načrtnout tak školní situaci dítěte se specifickou poruchou učení. Zjišťovali jsme subjektivní pocity …moreAbstract:
The main purpose of this study was to explore the coping with school load among pubescent pupils . The study was conducted as survey among a representative sample of 153 czech pupils at primary school. The study compared pupils with learning disabilities (LD) and poor pupils (below-averaged pupils) with average pupils (NLD). Examined were: subjectively perceived school-related stress, self-image of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/apdhf/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LENZOVÁ, Markéta. \textit{Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2009. Available from: https://theses.cz/id/dimkkk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Teachers Perceptions of Children with Learning Disabilities
Lenka Darmovzalová -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Petra Chrástová -
Motivace k učení u středoškoláků - se zaměřením na žáky se specifickou poruchou učení (SPU)
Marta Devátá -
Kazuistika jedince se specifickou poruchou učení
Eliška PEŠKOVÁ -
Žák se specifickou poruchou učení na druhém stupni běžné základní školy se zaměřením na dyslexii
Žaneta Exnerová