Bc. Anastasia Kravchenko

Bakalářská práce

Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě

Media images of women and men in today’s advertisement
Anotace:
Bakalářská prace je zaměřena na mediální zobrazování mužů a žen v současné reklamě. Zkoumány jsou typické vlastnosti a zobrazení jednotlivých pohlaví v médiích. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, je popsána zkoumaná problematika, základní pojmy a typické vlastnosti přisuzované mužům a typické vlastnosti přisuzované ženám. Druhá, praktická část, je založena na obsahové analýze …více
Abstract:
The thesis looks into the depiction of men and women in contemporary advertising. Objects under examination are typical qualities and images of gender representatives in the media. The work consists of two parts. The first part is theoretical, it deals with the description of the problem under examination, basic terms, typical qualities attributed to men and typical qualities attributed to women. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní