A survey of English language needs in Czech companies – Simona PODLESÁKOVÁ
Simona PODLESÁKOVÁ
Bachelor's thesis
A survey of English language needs in Czech companies
A survey of English language needs in Czech companies
Abstract:
The Bachelor's thesis investigates the fact whether Czech companies need and use English for the business purposes.Abstract:
Hlavním cílem bakalářská práce je zjistit, zda české firmy používají angličtinu pro obchodní účely.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Alok Kumar, M.A.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PODLESÁKOVÁ, Simona. A survey of English language needs in Czech companies. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Theses on a related topic
-
Výuka odborně zaměřeného jazyka na Obchodní akademii a Ekonomickém lyceu v Českých Budějovicích
Bohumila SVATKOVÁ -
Charakteristika současné obchodní korespondence a překlad vybraných ukázek do češtiny
Adéla HEPPNEROVÁ -
Globalizace a její vliv na malé a střední podniky
Daniel Trumpich -
Globalizace a její vliv na malý podnik
Daria Grebenshchikova -
Hlavní aspekty globalizace a jejich vliv na podnik
Marek Kareš -
Místo a role malých a středních podniků v podmínkách globalizace
Lenka Vítková -
Ekonomická globalizace a její vliv na malé a střední podniky
Pavel Vraník -
Globalizace dnes - rizika a přínosy – příklad konkrétního podniku s mezinárodní působností
Lukáš Cír