Bc. Bohumil PODLESÁK

Master's thesis

GLSL editor

GLSL Editor
Anotácia:
Úkolem první části této práce je seznámit se s existujícími vývojovými prostředími pro úpravu a vizualizaci GLSL shaderů. Budou popsány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů. Úkolem druhé části této práce je navrhnout GLSL editor, který bude umožňovat uživateli jednoduše vytvořit a zobrazit nový efekt. Uživatel bude moci sestavit scénu v jazyce C# za použití GLSL shaderů v interaktivním editoru.
Abstract:
First part of this work is an overview of existing IDE tools that can be used to edit the code and visualize the scene of graphics applications that use GLSL shaders. The advantages and disadvantages of the different tools will be evaluated. The second part of this work focuses on creating a GLSL editor. This new tool will allow the user to easily create and visualize a new effect. User will be able …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petr Vaněček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODLESÁK, Bohumil. GLSL editor. Plzeň, 2014. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Applied Sciences

Master programme / odbor:
Computer Science and Engineering / Computer Graphics and Computer Systems