Ing. Veronika PILÁTOVÁ

Master's thesis

Cesta k interaktivní naučné stezce pro žáky gymnázia v opuštěném lomu Stará Ves u Bílovce: případová studie

The path to an interactive educational quest for grammar school students in the abandoned quarry Stará Ves near Bílovec: a case study
Abstract:
Questing je představen jako inovativní přístup ve formálním vzdělávání žáků, který komplexně rozvíjí osobnost žáků, vytváří jejich vztah k místu, a přitom umožňuje předávat odborné znalosti. Jsou shrnuty aktuální možnosti, které může pedagog využít k vytvoření interaktivní naučné stezky pro žáky nižšího i vyššího stupně gymnázií a odpovídajících ročníků ZŠ a SŠ. Teoretická část práce je věnována edukační …more
Abstract:
Questing is introduced as an innovative method of formal education that comprehensively develops the personality of students, creates their relationship to the place, and at the same time passes on expertise. The possibilities that a teacher can use to create an interactive educational trail for pupils of lower and higher levels of grammar schools and the corresponding grades of primary and secondary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Michaela Drozdová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PILÁTOVÁ, Veronika. Cesta k interaktivní naučné stezce pro žáky gymnázia v opuštěném lomu Stará Ves u Bílovce: případová studie. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta