Ing. Veronika PILÁTOVÁ

Diplomová práce

Cesta k interaktivní naučné stezce pro žáky gymnázia v opuštěném lomu Stará Ves u Bílovce: případová studie

The path to an interactive educational quest for grammar school students in the abandoned quarry Stará Ves near Bílovec: a case study
Anotace:
Questing je představen jako inovativní přístup ve formálním vzdělávání žáků, který komplexně rozvíjí osobnost žáků, vytváří jejich vztah k místu, a přitom umožňuje předávat odborné znalosti. Jsou shrnuty aktuální možnosti, které může pedagog využít k vytvoření interaktivní naučné stezky pro žáky nižšího i vyššího stupně gymnázií a odpovídajících ročníků ZŠ a SŠ. Teoretická část práce je věnována edukační …více
Abstract:
Questing is introduced as an innovative method of formal education that comprehensively develops the personality of students, creates their relationship to the place, and at the same time passes on expertise. The possibilities that a teacher can use to create an interactive educational trail for pupils of lower and higher levels of grammar schools and the corresponding grades of primary and secondary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michaela Drozdová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PILÁTOVÁ, Veronika. Cesta k interaktivní naučné stezce pro žáky gymnázia v opuštěném lomu Stará Ves u Bílovce: případová studie. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta