Daria Liashenko

Bakalářská práce

The impact of personal image on the brand

The impact of personal image on the brand
Anotace:
Práce se zaměřuje na vysvětlení osobní značky a její vlivu na spotřebitele. Práce je založena na názoru zkušených obchodníků a zahrnuje teoretický koncept osobní značky, a takže praktické a moderní metody. Práce obsahuje názory spotřebitelů na základě kvantitativní analýzy výzkumu vlivu osobní značky na ně v oblasti e-commerce.Na základě získaných odpovědí prokázala danou hypotézu. Tento výzkum pomohl …více
Abstract:
The thesis focuses on the explanation of personal brand and its impact on the consumers. The work is based on the opinion of experienced marketers and includes the theoretical concept of a personal brand, as well as practical methods and modern oopinions. The thesis includes the opinion of consumers about the impact of a personal brand on them based on the field of e-commerce. Analyzing of recieved …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D., PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní