Daria Liashenko

Bachelor's thesis

The impact of personal image on the brand

The impact of personal image on the brand
Abstract:
Práce se zaměřuje na vysvětlení osobní značky a její vlivu na spotřebitele. Práce je založena na názoru zkušených obchodníků a zahrnuje teoretický koncept osobní značky, a takže praktické a moderní metody. Práce obsahuje názory spotřebitelů na základě kvantitativní analýzy výzkumu vlivu osobní značky na ně v oblasti e-commerce.Na základě získaných odpovědí prokázala danou hypotézu. Tento výzkum pomohl …more
Abstract:
The thesis focuses on the explanation of personal brand and its impact on the consumers. The work is based on the opinion of experienced marketers and includes the theoretical concept of a personal brand, as well as practical methods and modern oopinions. The thesis includes the opinion of consumers about the impact of a personal brand on them based on the field of e-commerce. Analyzing of recieved …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 10. 2022
  • Supervisor: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D., PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní