Daria Liashenko
Bachelor's thesis
The impact of personal image on the brand
The impact of personal image on the brand
Abstract:
Práce se zaměřuje na vysvětlení osobní značky a její vlivu na spotřebitele. Práce je založena na názoru zkušených obchodníků a zahrnuje teoretický koncept osobní značky, a takže praktické a moderní metody. Práce obsahuje názory spotřebitelů na základě kvantitativní analýzy výzkumu vlivu osobní značky na ně v oblasti e-commerce.Na základě získaných odpovědí prokázala danou hypotézu. Tento výzkum pomohl …moreAbstract:
The thesis focuses on the explanation of personal brand and its impact on the consumers. The work is based on the opinion of experienced marketers and includes the theoretical concept of a personal brand, as well as practical methods and modern oopinions. The thesis includes the opinion of consumers about the impact of a personal brand on them based on the field of e-commerce. Analyzing of recieved …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ept2q/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 10. 2022
- Supervisor: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D., PhDr. Martina Švecová, MSc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva