The impact of personal image on the brand – Daria Liashenko
Daria Liashenko
Bachelor's thesis
The impact of personal image on the brand
The impact of personal image on the brand
Anotácia:
Práce se zaměřuje na vysvětlení osobní značky a její vlivu na spotřebitele. Práce je založena na názoru zkušených obchodníků a zahrnuje teoretický koncept osobní značky, a takže praktické a moderní metody. Práce obsahuje názory spotřebitelů na základě kvantitativní analýzy výzkumu vlivu osobní značky na ně v oblasti e-commerce.Na základě získaných odpovědí prokázala danou hypotézu. Tento výzkum pomohl …viacAbstract:
The thesis focuses on the explanation of personal brand and its impact on the consumers. The work is based on the opinion of experienced marketers and includes the theoretical concept of a personal brand, as well as practical methods and modern oopinions. The thesis includes the opinion of consumers about the impact of a personal brand on them based on the field of e-commerce. Analyzing of recieved …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ept2q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
- Vedúci: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D., PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová