The impact of personal image on the brand – Daria Liashenko
Daria Liashenko
Bakalářská práce
The impact of personal image on the brand
The impact of personal image on the brand
Anotace:
Práce se zaměřuje na vysvětlení osobní značky a její vlivu na spotřebitele. Práce je založena na názoru zkušených obchodníků a zahrnuje teoretický koncept osobní značky, a takže praktické a moderní metody. Práce obsahuje názory spotřebitelů na základě kvantitativní analýzy výzkumu vlivu osobní značky na ně v oblasti e-commerce.Na základě získaných odpovědí prokázala danou hypotézu. Tento výzkum pomohl …víceAbstract:
The thesis focuses on the explanation of personal brand and its impact on the consumers. The work is based on the opinion of experienced marketers and includes the theoretical concept of a personal brand, as well as practical methods and modern oopinions. The thesis includes the opinion of consumers about the impact of a personal brand on them based on the field of e-commerce. Analyzing of recieved …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ept2q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D., PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev