Strategická analýza podniku Inopack Czech republic – Klára Přibylová
Klára Přibylová
Bachelor's thesis
Strategická analýza podniku Inopack Czech republic
Strategic analysis of the company Inopack Czech Republic
Abstract:
Žijeme v turbulentní době plné změn. To působí i na společnosti, které se neustále potýkají s novými výzvami. Cílem této bakalářské práce je sestavení strategické analýzy podniku a stanovení doporučení pro zlepšení podnikové strategie. Cíl bude naplněn pomocí dílčích analýz. Konkrétně bude použita analýza PESTLE, Porterův model pěti sil, analýza odvětví, mapa konkurenčních skupin, VRIO analýza, finanční …moreAbstract:
We live in a turbulent time full of changes. This also affects companies which are constantly facing new challenges. The aim of this bachelor's thesis is to compile a strategic analysis of the company and establish recommendations for improving the company's strategy. The goal will be fulfilled using partial analyses. Specifically, PESTLE analysis, Porter's five forces model, industry analysis, map …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93445
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Václav Kupec
- Reader: Tanweer Ali
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93445
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení úrovně oprav a údržby strojů v potravinářské společnosti
Nikola TOMKOVÁ -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský