Metoda Brain Balance v péči o jedince s PAS a jeho zařazení do vzdělávacího systému ZŠ – Mgr. Helena Gajdošíková
Mgr. Helena Gajdošíková
Diplomová práce
Metoda Brain Balance v péči o jedince s PAS a jeho zařazení do vzdělávacího systému ZŠ
Method of Brain Balance in care of child with ASD and their inclusion in the education systém at elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím terapie Brain Balance u dítěte s diagnózou dětský autismus pro rozvoj komunikačních, sociálních a kognitivních dovedností. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První z teoretických částí se věnuje vymezení pojmů z oblasti poruch autistického spektra. Zabývá se také diagnostickými metodami a klasifikací těchto poruch. Druhá část vymezuje pojem komunikace …víceAbstract:
This thesis deals with the Brain Balance therapy in a diagnosis of infantile autism and its development of communicative, social and cognitive skills. It is divided into theoretical and practical part. The first theoretical part deals with the definitions of autism spectrum disorders. It also discusses the diagnostic methods and classification of these disorders. The second part defines the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bfk9b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Komunikační dovednost "poskytování zpětné vazby" u manažerů v konkrétním podniku
Lenka Stejskalová -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Význam tvrdých dovedností (hard skills) pro sociálního pracovníka ve vztahu s jeho klientem
Zuzana VANIŠOVÁ -
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
Dita Klicnarová -
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Eliška Čechová -
Möjligheter till stöd för personer med autism i Sverige enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade
Veronika Clausová