Extra linguistic communication in ELT – Bc. Lukáš Trulik
Bc. Lukáš Trulik
Bakalářská práce
Extra linguistic communication in ELT
Extra linguistic communication in ELT
Abstract:
This work focuses on the use and functions of extra linguistic communication, namely illustrators. It deals with the early stages of English (as a second language) education which includes second, third and fourth grades of elementary schools. It also observes the time teachers use English teacher talk. Moreover it deals with the actual purpose of illustrators finding out what are their functions.Abstract:
Tato práce se zabývá použitím a funkcemi extra lingvistické komunikace, hlavně ilustrátorů. Zabývá se ranými fázemi studia Angličtiny (jako druhého jazyka) toto zahrnuje druhé, třetí a čtvrté třídy základních škol. Dále se zkoumá čas, během kterého učitelé mluví Anglicky. Také se zabývá účelem ilustrátorů, hledá, jaké jsou jejich funkce.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trulik, Lukáš. Extra linguistic communication in ELT. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka
Lenka Jílková -
Konverzační analýza anglického jazyka a českého jazyka
Marco SIGISMONDI -
Konverzační analýza anglického jazyka a českého jazyka
Marco SIGISMONDI -
Neverbální komunikace při výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku
Petra Dorotíková -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová