Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Denisa Ludvíčková
Bc. Denisa Ludvíčková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce je věnována merchandisingu a nákupní atmosféře vybraných obchodních jednotek. Analyzovanými jednotkami byly hypermarketové prodejny Hypermarket Albert a Hypermarket Tesco, které se nacházejí v jižních Čechách v Táboře. Na základě porovnání obou jednotek, vyšel s lepšími výsledky Hypermarket Albert, ačkoliv svá pozitiva má i Hypermarket Tesco. Hypermarket Albert se dále podrobil dotazníkovému …moreAbstract:
My Bachelor thesis is devoted to merchandising shopping atmosphere of selected business units. Analyzed objects were shoping malls Hypermarket Albert and Hypermarket Tesco, both located in South Bohemian city Tábor. Based on the comparison of both objects. Hypermarket Albert came out with better results. Although Hypermarket Tesco has its own positives. Hypermarket Albert was then subjected to a public …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/p52fz/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUDVÍČKOVÁ, Denisa. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/dj4qrp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Typické znaky milenialů v shopping tourismu na Vysočině
Gerenzel Gunaeva -
Shopping for clothes from second-hand
Luisa Lasáková -
Zhodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery shopping
Michaela Kašáková -
Využití metody mystery shopping při hodnocení služeb vybraného subjektu
Tereza Konečná -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková