Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Denisa Ludvíčková
Bc. Denisa Ludvíčková
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce je věnována merchandisingu a nákupní atmosféře vybraných obchodních jednotek. Analyzovanými jednotkami byly hypermarketové prodejny Hypermarket Albert a Hypermarket Tesco, které se nacházejí v jižních Čechách v Táboře. Na základě porovnání obou jednotek, vyšel s lepšími výsledky Hypermarket Albert, ačkoliv svá pozitiva má i Hypermarket Tesco. Hypermarket Albert se dále podrobil dotazníkovému …víceAbstract:
My Bachelor thesis is devoted to merchandising shopping atmosphere of selected business units. Analyzed objects were shoping malls Hypermarket Albert and Hypermarket Tesco, both located in South Bohemian city Tábor. Based on the comparison of both objects. Hypermarket Albert came out with better results. Although Hypermarket Tesco has its own positives. Hypermarket Albert was then subjected to a public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/p52fz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUDVÍČKOVÁ, Denisa. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dj4qrp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Typické znaky milenialů v shopping tourismu na Vysočině
Gerenzel Gunaeva -
Shopping for clothes from second-hand
Luisa Lasáková -
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt -
Zhodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery shopping
Michaela Kašáková -
Využití metody mystery shopping při hodnocení služeb vybraného subjektu
Tereza Konečná -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková