Mgr. Jan Viskot

Bachelor's thesis

CRM - nástroj moderního marketingu

CRM - instrument of modern marketing
Abstract:
Bakalářská práce „CRM – nástroj moderního marketingu“ se věnuje rozboru pojmu CRM (Customer Relationship Management). Řízení vztahů se zákazníky je součástí strategie a podnikové kultury. Implementace CRM přináší konkurenční výhodu a snížení provozních nákladů. V teoretické části je popsán obsah pojmu CRM a přínosy jeho implementace v podniku. V praktické části je obsažen cíl bakalářské práce, kterým …more
Abstract:
My bachelor work “CRM – Instrument of modern marketing” devote to analysis a definition of CRM (Customer Relationship Management). Customer Relationship Management is part of a corporate strategy and culture. Implementation of CRM delivers a competitive advantage and reduce operational costs. Theoretical part describes the modern CRM approach and benefits of its implementation in company. Practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2010
  • Supervisor: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta