Mgr. Jan Viskot

Bakalářská práce

CRM - nástroj moderního marketingu

CRM - instrument of modern marketing
Anotace:
Bakalářská práce „CRM – nástroj moderního marketingu“ se věnuje rozboru pojmu CRM (Customer Relationship Management). Řízení vztahů se zákazníky je součástí strategie a podnikové kultury. Implementace CRM přináší konkurenční výhodu a snížení provozních nákladů. V teoretické části je popsán obsah pojmu CRM a přínosy jeho implementace v podniku. V praktické části je obsažen cíl bakalářské práce, kterým …více
Abstract:
My bachelor work “CRM – Instrument of modern marketing” devote to analysis a definition of CRM (Customer Relationship Management). Customer Relationship Management is part of a corporate strategy and culture. Implementation of CRM delivers a competitive advantage and reduce operational costs. Theoretical part describes the modern CRM approach and benefits of its implementation in company. Practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta