Bc. Jan Bareš
Master's thesis
Projekt KOST - edukační experiment
KOST project - educational experiment
Anotácia:
Cílem projektu KOST (=komunikační stáž) je navázat symbiotický vztah mezi určitými aspekty psychiatrické léčby a vysokoškolské edukace a inspirovat další studenty k veřejně prospěšným projektům. Komunikační stáž je zaměřena na rozvoj praktických zkušeností studentů a zároveň na podporu procesu léčby hospitalizovaných pacientů. Cílem této diplomové práce bylo prozkoumat, jaké jsou možnosti využití školních …viacAbstract:
The aim of the project KOST (= communications internship) is to establish a symbiotic relationship between certain aspects of psychiatric treatment and tertiary education and to inspire other students to community service projects. Communications internship is focused on developing students' practical experienceand also on supporting the process of treatment of hospitalized patients. The aim of this …viacKľúčové slová
Projekt KOST komunikační stáž psychologické praxe klinické prostředí psychiatrická péče psychiatrická léčebna Černovice pozitivismus postmoderna terapie dobrovolnictví dialog open dialog approach KOSTproject internship communication psychological practice clinical environment psychiatric care psychiatric hospital positivism postmodernism therapy volunteering dialogue open dialog approach
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/imf9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedúci: MUDr. Petr Stožický
- Oponent: prof. PhDr. Zbyněk Vybíral, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Péče o intraoseální vstupy v klinickém a přednemocničním prostředí
Kristýna Čermáková -
Poskytování kulturně kompetentní péče v intenzivní ošetřovatelské péči
Aneta PAĎOURKOVÁ -
Prožívání zátěže u studentů ošetřovatelství během klinické praxe.
Alexandra HÁJKOVÁ -
Prožívání stresu studentů v klinickém výukovém prostředí
Martina STUNOVÁ