Natália Šefčíková

Diplomová práce

Kvalitatívna štúdia vnímania zdravia slovenskými respondentmi: implikácie pre marketing zdravia

Kvalitativní studie vnímání zdraví slovenskými respondenty: implikace pro marketing zdraví
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu zdraví v rámci marketingu zdraví, který je v práci identifikován jako široký pojem zahrnující jak branding veřejného zdraví, tak i branding zdraví v oblasti komerčního marketingu. Důraz je kladen na prostředí slovenského trhu. Teoretická část se zabývá pojmem zdraví, jeho hodnoty a zdravotní gramotnosti. Následuje situační analýza slovenského trhu se zdravím, …více
Abstract:
The thesis focuses on the analysis of health in terms of health marketing, which is identified as the broad term that includes public health branding, as well as the commercial health branding. Emphasis is placed on the Slovak market. The theoretical part deals with the concept of health, the value of health and health literacy. This part consists of a situation analysis of the Slovak market of health …více
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu zdravia v rámci marketingu zdravia, ktorý je v práci identifikovaný ako široký pojem zahŕňajúci ako branding verejného zdravia, tak aj branding zdravia v oblasti komerčného marketingu. Dôraz je kladený na prostredie slovenského trhu. Teoretická časť práce sa zaoberá pojmom zdravie, jeho hodnoty a zdravotnej gramotnosti. Nasleduje situačná analýza slovenského …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34560