Ivan Babarykin

Master's thesis

Strategic Development Business Plan for the Tourism Company in Prague

Strategický rozvoj podnikatelského plánu pro cestovní ruch v Praze
Abstract:
V neustále se rozvíjejícím trhu cestovního ruchu je hospodářská soutěž velmi intenzivní a může být velmi náročné pro malé podniky, aby přežily, natož aby uspěly v tomto odvětví. Rozvoj strategického plánu má tedy velký význam pro zahájení nebo zlepšení podnikání. Při formulování hlavních cílů společnosti přispívá strategické plánování k vytvoření společného cíle a efektivních organizačních struktur …more
Abstract:
In a constantly growing tourism market competition is highly intense, and it can be extremely challenging for a small business to survive, let alone to succeed in this industry. Thus, the development of a strategic plan has a great significance for starting or improving your business. Formulating the main objectives of the company, strategic planning contributes to the creation of a common goal and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2017
  • Supervisor: Mikuláš Pichanič
  • Reader: Lenka Staňková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71302

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities