Ivan Babarykin

Diplomová práce

Strategic Development Business Plan for the Tourism Company in Prague

Strategický rozvoj podnikatelského plánu pro cestovní ruch v Praze
Anotace:
V neustále se rozvíjejícím trhu cestovního ruchu je hospodářská soutěž velmi intenzivní a může být velmi náročné pro malé podniky, aby přežily, natož aby uspěly v tomto odvětví. Rozvoj strategického plánu má tedy velký význam pro zahájení nebo zlepšení podnikání. Při formulování hlavních cílů společnosti přispívá strategické plánování k vytvoření společného cíle a efektivních organizačních struktur …více
Abstract:
In a constantly growing tourism market competition is highly intense, and it can be extremely challenging for a small business to survive, let alone to succeed in this industry. Thus, the development of a strategic plan has a great significance for starting or improving your business. Formulating the main objectives of the company, strategic planning contributes to the creation of a common goal and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2017
  • Vedoucí: Mikuláš Pichanič
  • Oponent: Lenka Staňková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71302

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities