Spolupráce učitele a asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami – Denisa Petrů
Denisa Petrů
Diplomová práce
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami
Cooperation between Teacher and Teaching Assistant in the Education of Pupils with Special Educational Needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spoluprací učitele a asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků o inkluzivním vzdělávání a o spolupráci učitele a asistenta pedagoga. Praktická část popisuje realizaci kvalitativně orientovaného výzkumu, ve kterém byla využita metoda polostrukturovaného rozhovoru s učiteli a asistenty pedagoga …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the cooperation of a teacher and a teaching assistant in the education of pupils with special educational needs. The theoretical part focuses on summarizing knowledge about inclusive education and about the cooperation of the teacher and teaching assistant. The practical part describes the implementation of qualitatively oriented research, in which the method of semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRŮ, Denisa. \textit{Spolupráce učitele a asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/djgde5/.
Jak správně citovat práci
Petrů, Denisa. Spolupráce učitele a asistenta pedagoga při vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Veronika Šimíková