Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole – Lukáš Havíř, DiS.
Lukáš Havíř, DiS.
Bakalářská práce
Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole
The analysis of the Practical Part of the Final Examinations Realized on a Given Practical High School
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje praktickou část závěrečných zkoušek na Střední škole polytechnické v Českých Budějovicích. Svou pozornost zaměřuje na rozbor jednotlivých částí závěrečné zkoušky s porovnáním dosažených výsledků před a po zavedení Jednotného zadání závěrečných zkoušek, a to pro dva konkrétní vzdělávací obory s Výučním listem: Zedník 36-67-H/01 a Kominík 36-56-H/01. Práce je rozdělena do dvou …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the practical part of the final examinationsat the Polytechnic High School in České Budějovice. It focuses its attentionon the analysis of the individual parts of the final examination with comparisonof the achieved results before and after the introduction of the Uniform Final Examination assignment, for two specific educational fields with an apprenticeship certificate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Emil Kříž, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVÍŘ, Lukáš. \textit{Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/djit0m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence k učení a motivace žáků střední odborné školy k dalšímu vzdělávání v oboru (ze zkušeností na Střední škole polytechnické, Olomouc)
Pavel PRUCEK -
Výuka předmětu Ekologie na Střední škole polytechnické, Brno, Jílová 36g
Jan Albrecht -
MOŽNÁ ŘEŠENÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ NA STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOLÁCH, ODBORNÝCH UČILIŠTÍCH A PRAKTICKÝCH ŠKOLÁCH (ZE ZKUŠENOSTÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE POLYTECHNICKÉ, OLOMOUC)
Pavel Prucek -
Financování projektu Střední průmyslové školy polytechnické ve Zlíně ze strukturálních fondů EU
Adriana Entová -
Komunikační strategie Švehlovy střední školy polytechnické 2012/2013
David SEDLÁČEK -
Vybrané problémy vyššího sekundárního vzdělávání v ČR – kurikulární reforma, reforma ukončování studia
Barbora Váchalová -
Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole
Stanislav Lepič -
Jednotné zadání závěrečné zkoušky oboru vzdělání truhlář
Miloš Maděránek
Název
Vložil
Vloženo
Práva