Exportní strategie obchodní společnosti – Petr Hocek
Petr Hocek
Bachelor's thesis
Exportní strategie obchodní společnosti
Export Strategy of a Trading Company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit exportní strategii vybrané obchodní společnosti, která není na základě přání firmy v práci jmenována. V první části práce jsou teoreticky vymezeny termíny mezinárodní a zahraniční obchod, strategie s ohledem na mezinárodně obchodní aktivity a pojmy B2B a B2G obchod. Dále je pozornost věnována Exportní strategii České republiky a Inovační strategii České republiky …viacAbstract:
This bachelor thesis aims to evaluate the export strategy of a trading company, whose name is not mentioned following the company´s demands. The theoretical part of the thesis covers the following fields of expertise: international and foreign trade, modes of entry, risks in international trade, The Export strategy of the Czech Republic, The Innovation strategy of the Czech Republic, creating a strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Blanka Brandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hocek, Petr. Exportní strategie obchodní společnosti. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Využití algoritmu CORDIC v pasivních sledovacích systémech
Petr Bouchner -
Využití algoritmu CORDIC v pasivních sledovacích systémech
Petr Bouchner -
Číslicové zpracování signálů pasivních sledovacích systémů
Radek Plšek -
Dopady norem emisí oxidu uhličitého na výrobní technologie podniků v automotive
Martin Rychtárech -
Ukrajina ve sféře vlivu EU nebo Ruska: ekonomický pohled
Pavol Štofko -
Kulturní specifika a jejich vliv na mezinárodní obchod Indie
Nicola Sandhu Timpelová -
Jak kultura ovlivňuje obchod - případová studie čínské kultury
Karolína Bajerová -
Jak kultura ovlivňuje obchod
Petra Kokešová
Názov
Vložil
Vložené
Práva