Expanze mezinárodních retailingových firem: komparace firem Ahold a Carrefour na českém trhu – Viola Antonetti
Viola Antonetti
Diplomová práce
Expanze mezinárodních retailingových firem: komparace firem Ahold a Carrefour na českém trhu
Expansion of International Retailing Companies: Comparison of Ahold and Carrefour on the Czech Market
Anotace:
Diplomová práce má formu originální empirické studie, která se zaměřuje na expanzi retailingových společnosti na českém trhu, pomocí analýzy vstupu společnosti Carrefour a Ahold na český trh. Hlavním cílem práce je identifikace faktorů determinujících úspěšnost expanzí zahraničních firem na českém trhu, na základě konkrétního příkladu úspěšné expanze společnosti Ahold a neúspěšné expanze společnosti …víceAbstract:
This diploma thesis is an original empirical study that focuses on the expansion of retail companies within the Czech market by analyzing Carrefour and Ahold's entry into the Czech market. The main objective of this thesis is to identify the key factors determining the success of foreign companies' expansion in the Czech market, based on the specific example of Ahold's successful expansion and Carrefour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komparace monetární expanze vybraných ekonomik po nedávné finanční krizi a její přesah na devizový trh
Jan Holeček -
Komparace dopadů monetární expanze Federálního rezervního systému na dot-com krizi a subprime krizi
František Klimeš -
Strategický rozvoj společnosti – srovnání variant expanze
Silvie Nejezchlebová -
Mezinárodní aktivity sportovních klubů a možnosti expanze
Patrik Indra -
Expanze malého podniku se zaměřením na logistiku
Barbora Valentová -
Expanze společnosti na zahraniční trh
Sergey Denin -
Frančíza jako forma expanze na nové teritorium
Kateřina Kovářová -
Značka a její vývoj v čase. Studie strategií rebrandingu na příkladu AHOLD Czech Republic, a.s.
Marie Pýchová