Lucie Gilarová
Bakalářská práce
Hip hop jako životní styl
Hip hop as a lifestyle
Anotace:
Práce celkově shrnuje hip hop nejen jako novodobý životní styl, ale také jako bohatou kulturu. Nejprve nás seznamuje s historickými okolnostmi vzniku této kultury a také s jejími základními elementy. Také se zde dočteme, jak se postupně tato kultura šířila dále do světa a jaké skupinové struktury se zde vytvářely. S tím souvisí i nástin aktivit, které jsou s tímto stylem spjaty. V závěru práce se dozvíme …víceAbstract:
The bachelor work generally summarises hip hop not only as a life style of the modern age, but also as a varied culture. At first it informs about it?s historical circumstances beggining and also with it?s basic elements. We could also find here the way of the successive propagation of this culture and which structured groups were created there. It is related to vignette of activities, wich are connected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Ďatko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gilarová, Lucie. Hip hop jako životní styl. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
VÝVOJ A PODSTATA TANEČNÍHO A ŽIVOTNÍHO STYLU B-BOYING
Michal POLÁK -
B-boying a kruhový provoz ve školní tělesné výchově pubescentů
Michal POLÁK -
Graffiti z pohledu etnologie. Sonda do života subkultury graffiti v Brně.
Kamila Gojná -
Problematika hip hopové subkultury se zaměřením na graffiti
Markéta Maryášová -
Současná graffiti subkultura v městě Brně
Aleš Svojanovský -
Vizuální a hodnotové aspekty životního stylu HIP HOP (porovnání názorů dětí a mládeže s rizikovým chováním a bez rizikového chování)
Martina VOŘÍŠKOVÁ