Peer program pro žáky základních škol v Holešově. – Monika ŠIŠKOVÁ
Monika ŠIŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Peer program pro žáky základních škol v Holešově.
Peer program for schoolchildren at basic school in Holešov
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá peer programem na Základních školách v Holešově. Peer pro-gram spadá do primární prevence, proto teoretická část popisuje prevenci a období dospí-vaní žáka druhého stupně ZŠ. Na teoretickou část navazuje část výzkumná. Hlavním cílem mé bakalářské práce je najít odpověď na otázky, zda peer program je podle žáků přínosný či nikoliv a co je potřeba změnit pro zkvalitnění peer …viacAbstract:
This bachelor{\crq}s thesis takes an interest in peer program at basic school in Holešov. The peer program fall into primary prevention, therefore the theoretic part describe prevention and adolescence. On the theoretic part connect experimental part. Principal tendency there are two questions. The first question is, if the peer program is important for adolescence and the second question is what is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2008
Zverejniť od: 27. 5. 2008
Identifikátor:
7900
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIŠKOVÁ, Monika. Peer program pro žáky základních škol v Holešově.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Vliv cesty do školy na obezitu a motorickou výkonnost u žáků čtvrté třídy základní školy v Chemnitz
Marie - Luise BRITZE -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Poruchy příjmu potravy se zaměřením na program primární prevence
Andrea Krejčová -
Program primární prevence drogové závislosti na střední škole
Simona Spěváková -
Komplexní součinnostní program prevence kriminality na místní úrovni
Kateřina Dočekalová