Tereza HROUDOVÁ

Bakalářská práce

Pozice značky Pilsner Urquell

Position of the brand Pilsner Urquell
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pozicí konkrétní značky piva na zahraničním trhu. Snaží se porozumět moderním trendům na trhu a jejich vlivu na marketingovou komunikaci firmy. Zaměřuje se na využití positioningu a brandingu jako prostředků udržitelnosti komparativní výhody a stabilního postavení v rámci trhu. Klade důraz na provázanost nástrojů marketingové komunikace a jejich vliv na pozici značky …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with position of a particular brand in foreign market. It tries to understand modern markets and their influence on firm's marketing. It focuses on use of positioning and branding as a means of sustainable comparative advantage and stable position within the market. It also place emphasis on marketing communication tools integrity and their influence on brand position. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HROUDOVÁ, Tereza. Pozice značky Pilsner Urquell. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing

Práce na příbuzné téma

Všechny práce