Marketingová strategie firmy Pivovar Trojan Telč – Klára Motyčková
Klára Motyčková
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Pivovar Trojan Telč
Marketing Strategy of the Trojan Telc Brewery
Anotace:
Cílem práce je návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii firmy Pivovar Trojan Telč. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných zdrojů zaměřených zejm. na problematiku marketingu a managementu. Empirická část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové strategie podniku a návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii zvoleného podniku …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.