Klára Motyčková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Pivovar Trojan Telč

Marketing Strategy of the Trojan Telc Brewery
Anotácia:
Cílem práce je návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii firmy Pivovar Trojan Telč. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných zdrojů zaměřených zejm. na problematiku marketingu a managementu. Empirická část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové strategie podniku a návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii zvoleného podniku …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Finance a řízení / Finance and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.