Profil zákazníka franchisové kavárny, jeho potřeby, přání a preference. – Kateřina Kostřížová
Kateřina Kostřížová
Bakalářská práce
Profil zákazníka franchisové kavárny, jeho potřeby, přání a preference.
Customer profile of franchise cafe, his needs, wishes and preferences
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat systém franchisingového podnikání a jeho legislativní úpravu v České republice i ve světě, poukázat na jeho výhody a nevýhody a na příkladě franchisingové kavárny ukázat jeho fungování v praxi. Dílčím cílem práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit přání, potřeby a preference zákazníků v konkrétní franchisingové kavárně.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.