Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy – Bc. Tomáš Karchutňák
Bc. Tomáš Karchutňák
Diplomová práce
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Marketing strategy of entry company to new markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzami a návrhem marketingové strategie pro vstup podniku na nové trhy. V dnešní době globalizované ekonomiky se mnoho společností rozhoduje expanzivně rozšířit své podnikání na nové trhy, s cílem získat konkurenční výhodu a dosáhnout dalšího růstu. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se zabývá vysvětlením všech analýz, a jakým způsobem …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis and proposal of marketing strategy for the company's entry into new markets. In today's globalized economy, many companies are choosing to expand their business into new markets in order to gain competitive advantage and achieve further growth. This thesis consists of theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part deals with the explanation of all …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Karina Tatek Benetti, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Communication Strategy of a Selected Company in A-Class Event Market
Ekaterina Sikorenko -
Analysis of the International Trade Strategy of a Selected Company
Lucie Horáková