Bc. Tomáš Karchutňák

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy

Marketing strategy of entry company to new markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzami a návrhem marketingové strategie pro vstup podniku na nové trhy. V dnešní době globalizované ekonomiky se mnoho společností rozhoduje expanzivně rozšířit své podnikání na nové trhy, s cílem získat konkurenční výhodu a dosáhnout dalšího růstu. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se zabývá vysvětlením všech analýz, a jakým způsobem …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis and proposal of marketing strategy for the company's entry into new markets. In today's globalized economy, many companies are choosing to expand their business into new markets in order to gain competitive advantage and achieve further growth. This thesis consists of theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part deals with the explanation of all …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Karina Tatek Benetti, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON