Segmentace zákazníků v hotelnictví – Bc. Kristýna Lagronová
Bc. Kristýna Lagronová
Bachelor's thesis
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Customer Segmentation in Hospitality
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá segmentací zákazníků v hotelnictví, přesněji věkovou skupinou od 15 do 26 let. Cílem práce je zjistit, co mladí lidé očekávají od ubytování a zda je výhodné, pro ubytovací zařízení zacílit na segment mladých lidí. Jsou zde uvedeny výhody a nevýhody mladého segmentu. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí, na část teoreticko-metodologickou, analytickou a návrhovou. Teoretická …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with customers' segmentation in the hotel industry, more precisely the age group from 15 to 26 years. The work aims to find out what young people expect from accommodation and whether it is advantageous for accommodation facilities to target young people. Here are the advantages and disadvantages of the young segment. The bachelor thesis is divided into three parts, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/co5i5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAGRONOVÁ, Kristýna. \textit{Segmentace zákazníků v hotelnictví}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/dl8e9j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Econometric Models and Methods in Marketing
Tsend-Ayush Ganbaatar -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Segmentace trhu kávy
Kateřina Binterová -
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Jana Peffková -
Segmentace trhu s využitím statistických metod
Michaela Bystřická -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov