Bc. Pavla RŮŽIČKOVÁ

Diplomová práce

Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh

Marketing communication of the company INFOSERVIS CZ, a.s. with the emphasis on the introduction of advertising newspaper on the new market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu komunikační strategie vydavatele inzertních novin INFOSERVIS při jejich zavádění na nový trh {--} Slovensko. První část práce obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury, zabývající se marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část práce zahrnuje analýzu stávající marketingové komunikace vydavatele, analýzu nového trhu a konkurence …více
Abstract:
This diploma thesis is focusing on a project creation of the newspaper publishers INFOSERVIS communication strategy in the course of implementation its services into Slovakia. The first part includes theoretical knowledge from the accessible literature involved in a marketing and marketing communication. The practical part of the thesis includes the analysis of the existing communication of the publisher …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1893

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RŮŽIČKOVÁ, Pavla. Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.