Bc. Ivana Eliášová
Master's thesis
Slevové akce a brand management
Discounts and brand management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na českém trhu. Podrobně se zaměřuje na slevové akce a nákupní rozhodování prostřednictvím podpory prodeje. Hlavním cílem této práce je popsat a zjistit, který faktor podpory prodeje nejvíce ovlivňuje dotazované spotřebitele. V praktické části, přesněji v průzkumné části, byla použita kvantitativní metodika formou dotazníkového šetření. Bylo …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the shopping behavior of consumers on the Czech market. It focuses in detail on discount promotions and shopping decision-making through sales promotion. The main objective of this thesis is to describe and find out, which factor of the sales promotion affects the questioned consumers the most. The quantitative mehodology in a form of a questionnaire survey was used in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/akeda/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
Nataliya Hulyayeva -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček