Slevové akce a brand management – Bc. Ivana Eliášová
Bc. Ivana Eliášová
Master's thesis
Slevové akce a brand management
Discounts and brand management
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na českém trhu. Podrobně se zaměřuje na slevové akce a nákupní rozhodování prostřednictvím podpory prodeje. Hlavním cílem této práce je popsat a zjistit, který faktor podpory prodeje nejvíce ovlivňuje dotazované spotřebitele. V praktické části, přesněji v průzkumné části, byla použita kvantitativní metodika formou dotazníkového šetření. Bylo …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the shopping behavior of consumers on the Czech market. It focuses in detail on discount promotions and shopping decision-making through sales promotion. The main objective of this thesis is to describe and find out, which factor of the sales promotion affects the questioned consumers the most. The quantitative mehodology in a form of a questionnaire survey was used in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/akeda/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
Nataliya Hulyayeva -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček