Bc. Ivana Eliášová

Master's thesis

Slevové akce a brand management

Discounts and brand management
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na českém trhu. Podrobně se zaměřuje na slevové akce a nákupní rozhodování prostřednictvím podpory prodeje. Hlavním cílem této práce je popsat a zjistit, který faktor podpory prodeje nejvíce ovlivňuje dotazované spotřebitele. V praktické části, přesněji v průzkumné části, byla použita kvantitativní metodika formou dotazníkového šetření. Bylo …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the shopping behavior of consumers on the Czech market. It focuses in detail on discount promotions and shopping decision-making through sales promotion. The main objective of this thesis is to describe and find out, which factor of the sales promotion affects the questioned consumers the most. The quantitative mehodology in a form of a questionnaire survey was used in …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication