Komunikační strategie společnosti ZLINER – Bc. Alena HUDCOVÁ
Bc. Alena HUDCOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti ZLINER
The Communication Strategy of Company ZLINER
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti, která se pohybuje na B2B trhu. Teoretická část práce vychází z rešerše odborných publikací na téma komuni-kační strategie a specifik B2B trhu. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávající situace ve společnosti a výzkumem komunikačních aktivit konkurenční společnosti. V projektové části bude potom na základě získaných dat a srovnání …víceAbstract:
This thesis deals with the communication strategy of company which operates on the B2B market. Theoretical part is based on research of the literature with the topic of communica-tion strategy and the specifics of the B2B market. Practical part is focused on analysis of the current situation in the company and the research of communication activities of the competition company. In the project part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUDCOVÁ, Alena. Komunikační strategie společnosti ZLINER. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Andrea Štěpánková -
Analýza konkurence na trhu kaváren
Eva Lakomá -
Analýza konkurence e-shopu
Lukáš Cvečka -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender -
Analýza konkurence značek na trhu šperků
Tereza Kalábová -
Analýza prodejní sítě konkurence Škoda Auto na irském trhu
Hynek Bárta