Zvyšování kvality profesních praxí v matematice – Lucie KARLOVSKÁ
Lucie KARLOVSKÁ
Master's thesis
Zvyšování kvality profesních praxí v matematice
Improving the quality of professional practice in mathematics
Abstract:
Diplomová práce je součástí interního projektu realizovaného na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity (dále jen PdF OU) v rámci Katedry matematiky s didaktikou (dále jen KMD) v roce 2017 s názvem Zvýšení kvality vyučování matematice prostřednictvím profesních praxí studentů. V tomto projektu spolupracujeme s Katedrou matematiky a didaktiky matematiky na Pedagogické fakultě Karlovy univerzity (dále …moreAbstract:
The diploma work has been part of an internal project implemented by The Faculty of Pedagogy of Universitas Ostraviensis (further only PdF OU) within The Mathematics department with Didactics (further only KMD) in 2017 with the title The increase of quality of mathematics education through professional students praxis. In the project we cooperate with The Mathematics and Didactics departments at The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KARLOVSKÁ, Lucie. Zvyšování kvality profesních praxí v matematice. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Jak učitelé (ne)přicházejí o iluze. Proměna představ o učitelství očima začínajících učitelů
Kateřina Mužíková -
Začínající učitel matematiky: ideály, metody, realita
Marie Mičková -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová -
Rozvoj kreativních kompetencí ve startup prostředí skrze mentoring
Pavlína Mišáková -
Mentoring a vliv mentora na vybrané žáky 2. stupně ZŠ Blažkova
Markéta Klímová -
Mentoring z pohledu mentora
Barbora NEUBERTOVÁ -
Peer mentoring u lidí s tělesným postižením
Tereza Bartalošová