Zvyšování kvality profesních praxí v matematice – Lucie KARLOVSKÁ
Lucie KARLOVSKÁ
Diplomová práce
Zvyšování kvality profesních praxí v matematice
Improving the quality of professional practice in mathematics
Anotace:
Diplomová práce je součástí interního projektu realizovaného na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity (dále jen PdF OU) v rámci Katedry matematiky s didaktikou (dále jen KMD) v roce 2017 s názvem Zvýšení kvality vyučování matematice prostřednictvím profesních praxí studentů. V tomto projektu spolupracujeme s Katedrou matematiky a didaktiky matematiky na Pedagogické fakultě Karlovy univerzity (dále …víceAbstract:
The diploma work has been part of an internal project implemented by The Faculty of Pedagogy of Universitas Ostraviensis (further only PdF OU) within The Mathematics department with Didactics (further only KMD) in 2017 with the title The increase of quality of mathematics education through professional students praxis. In the project we cooperate with The Mathematics and Didactics departments at The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARLOVSKÁ, Lucie. Zvyšování kvality profesních praxí v matematice. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Jak učitelé (ne)přicházejí o iluze. Proměna představ o učitelství očima začínajících učitelů
Kateřina Mužíková -
Začínající učitel matematiky: ideály, metody, realita
Marie Mičková -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová -
Rozvoj kreativních kompetencí ve startup prostředí skrze mentoring
Pavlína Mišáková -
Mentoring a vliv mentora na vybrané žáky 2. stupně ZŠ Blažkova
Markéta Klímová -
Mentoring z pohledu mentora
Barbora NEUBERTOVÁ -
Peer mentoring u lidí s tělesným postižením
Tereza Bartalošová