Livestreaming v marketingové komunikaci Kytary.cz – Ondřej Lukáš
Ondřej Lukáš
Master's thesis
Livestreaming v marketingové komunikaci Kytary.cz
Livestreaming in marketing communication Kytary.cz
Abstract:
Cílem práce je ukázat marketingové možnosti livestreamingu jako nástroje komunikačního mixu a zhodnotit jeho přínosy v komparaci s předtočeným videem, které je dostupné na vyžádání. Výzkum probíhal jako kvantitativní analýza video obsahu dvou ročníků hudebního festivalu Festiwall, jejichž data byla ručně zpracována z analytického prostředí na platformě YouTube. V návaznosti na teoretické poznatky a …moreAbstract:
The goal of the thesis is to show marketing opportunities in using livestreams as communication tool and judge its advantages in comparison with prerecorded video, available on-demand. This quantitative research is based on analysis of two years of music festival Festiwall, which data was manually datamined from analytical system available on YouTube. Based on the theoretical findings and research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78875
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2020
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Jiří Küchler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78875
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.