Měření spokojenosti zákazníků na trhu mobilních operátorů – Jakub Gajdoš
Jakub Gajdoš
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků na trhu mobilních operátorů
Customer Satisfaction Measurement on the Mobile Operators Market
Anotace:
Trh telekomunikačních služeb je celosvětově stále silnější. Tím je i konkurenční prostředí stále tvrdší. Charakter tohoto trhu je velice proměnlivý. To jsou hlavní důvody, proč provádět analýzu spokojenosti zákazníků na tomto trhu. Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků mobilních operátorů v České republice. Zjistit, jak vnímají spokojenost zákazníci mobilních operátorů ze svého pohledu …víceAbstract:
Telecommunication services market is becoming increasingly stronger. This is getting tougher competitive environment. The nature of this market is very variable. These are the main reasons to analyze customer satisfaction in this market. The aim of this work is to analyze the customer satisfaction of mobile operators in Czech Republic. Find out how they perceive the satisfaction of customers of mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: Irena Sikorová
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane