Bc. Miroslava Lišková
Diplomová práce
Televize a životní styl
Anotace:
Hlavným cieľom tejto práce bolo poukázať na možný vzťah sledovania televízie a životného štýlu a jeho pozitívneho či negatívneho vplyvu naň. Dotazníkového výskumu sa zúčastnilo 110 osôb. Sledovanie televízie je činnosť, ktorá je u veľkej časti populácie súčasťou ich každodennej činnosti, najčastejšie však večer a cez víkend. Televízne reklamy vo veľkej miere vadia divákom, v priebehu filmu viac ako …víceAbstract:
Television viewing has been associated with overweight, decresed physical activity, and unhealthy dietary behavioral. Reducing television viewing is important in the programs of reducing overweight and obesity among children and adolescents. Television viewing can negatively related to time spent interacting with parents and creative play. Commercials advertising unhealthy foods account a large portion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sb0hy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2006
- Vedoucí: MVDr. Halina Matějová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasarykova univerzita
Lékařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Zdravotní vědy
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na potraviny a její právní aspekty
Zdeněk Makovec -
Srovnání klamavé reklamy na potraviny v České republice a na Slovensku
Klára Žížalová -
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Barbora Zatloukalová -
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Barbora Zatloukalová -
Proměny televizní reklamy na potraviny
Petra KŘÍŽENECKÁ -
Reklamy zaměřené na dětské potraviny a nápoje v českém televizním vysílání
Zdeněk FUČÍK -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová